Gifygifeczkifotk
Gifygifeczkifotk.blog.interia.pl
Księga gości
 
Statystyki
Liczba osób które odwiedziły mojego bloga:
 
1459
Liczba osób które skomentowały mojego bloga:
 
129
Liczba osób które wpisały sie do Ksiegi Gosci:
 
6

















































Notki
Jakies fotki :P:P 2007-03-14
HEJKA!!! Dawno juz niepisalam ale niemialam czasu!!! Dzis zostawie jakies fotki!!! Jeszcze niewiem jakie!!! Koncze:P!!! Pozdro dla komentujacych mojego BlOgAsKa!!!




















Gifeczki 2007-03-07
HEJKA!!!  Dzis zostawie pare gifow!!! Piszcie jakie fotki mam zostawiac!!! Dzieki za komy!!! Pozdro dla komentujacych mojego bloga!!!













!!Fotki pieskow!! 2007-03-03

HEJKA!!!  Dzis zostawie fotki pieskow!!! Ale piszcie jakie fotki  mam wstawic w nastepnej notce <okok>!!! Dzieki za komcie :*:*:*!!! Pozdro dla komentujacych mojego bloga!!! 








~~High School Musical~~ 2007-02-23
HEJKA!!! Dzis zostawie foty High School Musical !!! Dawno nie pisalam notek ale mi wybaczycie cio !!! Dzieki za komenty !!! Pozdro dla komentujacych mojego bloga !!!


















 
Puppy
A teraz pare fajnych minek !!! 
 
Everybodys Irish
 
Froggy
 
Lion
 
Lion
 
Piggy
 
Red Card
 
Yellow Card
 
Touchdown!
 
Helllloooo?
 
Monkey
 
Love Ya'
 

~~:P:P:P:P:P:P:P~~ 2007-02-22

HEJKA!!! Dzisaj zostawie jakies fajne Gify bo niewiem co wstawic!!! Piszcie jakie mam foty zostawiac bo jusz niewiem!!! Dzieki za komenty pozdro dla komentujacych mojego blogaska!!! Zapraszam na jeszcze jednego mojego bloga www.sarka676.blog4u.pl !!! Wiec zapraszam i na tego bloga :P:P:P!!!








The Pussycat Dolls 2007-02-20
HEJKA!!! Dzis zostawie foty Pussycat Dolls i Killerpilze!!! Piszcie w komciach jakie mam foty wstawiac <okok>!!!
















US5 2007-02-19
HEJKA!!! Dzis zostawie fotki US5!! Bo ktos poprosil wiec wstawie!! Piszcie jakie mam fotki wstawiac <okok>!! 











Paris Hilton i Fergi :P:P 2007-02-18
HEJKA!!Milena prosila mnie o fotki Paris Hilton i jeszcze ktos o Fergi!! Wiec wstawie pare ich foteczek!! A i odwiedzjcie moje go bloga www.sarka676.blog4u.pl !! Mam dwa blogaski :P:P:P!!Pozdro dla odwiedzjacych mojego blogaska!! Piszcie jakie mam foteczki w stawiac na bloga oki!!<okok>!!



























Fotki Hilary Duff 2007-02-17
Kasia prosila mnie o fotki Hilary wiec wstawie pare!! Pozdro dla niej =*=*!! Piszcie jakie mam foty w stawiac bo ja juz niewiem :P:P!!



























Supcio foty 2007-02-17
 














Super foty!! Komentujcie <prosi>:P:P!! W komciach piszcie jakie mam foty wstawiac oki!!


~~>>Pierwsza notka<<~~ 2007-02-13
Na tym blogu beda same gify i jakies fotki!! Dzis zostawie jakies zabawne fotki!!



































<< Grudzień 2014
PonWtŚrCzwPiąSobNie
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Oddaj głos na mojego bloga!
Aktualna liczba głosów:
 
1104
Oddaj głos na szablon!
Aktualna liczba głosów:
 
84890
Zobacz serwisy INTERIA.PL